Firma Foppapedretti

30. 04. 2019
COMPANY
"Věříme v kvalitu, v hodnoty, které se časem nemění. Věříme v sílu myšlenek, které zjednodušují každodenní život"
POČÁTKY: OD ROKU 1945, KRÁTKÁ CESTA HISTORIÍ SPOLEČNOSTI
Foppapedretti se narodil z vášně zakladatele Ezio Foppa Pedrettiho. 
Dobrodružství začíná v roce 1945 v rodinném domě v Telgate (Bergamo), kde se mladý Ezio těší na to, že obrací nepoužívanou truhlářskou dílnu Pierino na hračky, které vyráběly deštníkové rukojetě.
Ezio založil v roce 1946 s bratry Tito a Letizia s podporou své matky Matilde, učitelky základní školy, v roce 1946 založil "Toy factory of Foppa Pedretti brothers". Produkční a komerční debut Foppapedretti je spojen s produkcí dětských her: pozornost věnovaná detailu a spoustě představivosti charakterizují koňské kočárky, kuchyně pro panenky, které jsou dokonalou reprodukcí originálních a školních košíků. S příchodem plastů se změnily potřeby trhu s hračkami a dalekosáhlost zakladatele Ezio vede k potřebné diverzifikaci sortimentu: v padesátých letech se zrodily první články pro rané dětství, startovní sloupek firmy a její vizitka desetiletí.
Tam je první vysoká židle a školní bankety. Poté se výroba rozšířila na přebalovací pulty a dětský nábytek. Od roku 1974 byla zahájena výroba zahradního a terasového nábytku až do osmdesátých let v domácnostech, které revolucionizují trh tím, že nabízí funkční nábytek, který zjednodušuje každodenní domácí práce.
Nejprve žehlicí prkno Asso, schůdky pro domácí použití a sušák na oblečení Gulliver, stále nejprodávanější, které mění běžné domácí potřeby na revoluční pracoviště. Zde je význam firemního sloganu "Strom nápadů", z něhož vycházejí i obchodní společnosti: inovativní a vítězné nápady, ve kterých převládá dřevní materiál, ve jménu funkčnosti a bezpečnosti, které uspokojí a dokonce předvídají poptávka na trhu. 
Dřevo zůstává ve výrobě Foppapedretti převládajícím materiálem, ale protože společnost neustále hledá inovativní nápady, které by splňovaly nové požadavky trhu, začíná od roku 2004 dobrodružství v marketingu kočárků. Také v tomto sektoru, který přináší skvělé výsledky, chce společnost Foppapedretti uplatnit firemní filozofii, která ji odlišila a ocenila na trhu: produkty musí být funkční, praktické a bezpečné, ale také inovativní, aby byly vždy o krok napřed. 
SOUČASNÁ STRUKTURA
Kvalita materiálů, praktičnost, funkčnost a ovladatelnost spolu s vylepšením designu a důrazem na bezpečnost činí z Foppapedretti solidní realitu v italském průmyslovém panorama a důležitý kus výroby "vyrobené v Itálii" na světě. 
Firma Foppapedretti  má 210 zaměstnanců, kromě 300 indukovaných pracovníků a 30 agentů mezi Itálií a zahraničními trhy. 
V současné době existuje 2 200 maloobchodníků pro výrobky pro domácnost a pro děti v raném věku, zatímco prodejny značek "Albero delle idee" jsou 11, všechny v Itálii: 6 ve vlastnictví společnosti a 5 franšízy (data aktualizována do roku 2014) ,
Kromě značky „Kasalinghi Italia“, dceřiné společnosti skupiny Foppapedretti, je v hlavních italských prodejnách přítomno 13 prodejních míst. 
Hlavní kancelář, od ledna 1988, byla přemístěna z Telgate na sousední Grumello del Monte (Bergamo), s výhledem na dálnici Miláno-Benátky: 42 000 metrů čtverečních. mezi správními úřady, technickými konstrukčními studiemi a sklady. Technologie Foppapedretti se zrodila v Bolgare v roce 1999, několik kilometrů od hlavního místa a vždy na dálnici: výrobní společnost, která pracuje a transformuje masivní dřevo, aby získala hotový výrobek.
Je vybaven nejmodernějšími technologiemi s ohledem na životní prostředí a je postaven s ohledem na potřebu pracovat v optimálních podmínkách prostředí. FOPPAPEDRETTI
280 zaměstnanců 
300 indukovaných 
60 tisíc metrů čtverečních kanceláří, továren a obchodů o 
celkové ploše 110 tisíc metrů čtverečnFoppapedretti Technologie, výroba dřeva 

SÍLA ZNAČKY
Od osmdesátých let Foppapedretti vždy značně investovala do své značky prostřednictvím globální reklamy, čímž dosáhla překvapivého výsledku navázání vztahu důvěry se svým konečným spotřebitelem. 
Společnost Young & Rubicam ve studii zadané Corriere della Sera zařadila Foppapedretti do oblasti excelence mezi všemi italskými značkami a umístila ji na třetí místo (po Ferrari a Parmigiano Reggiano) za „sílu značky“ (viz Corriere della Sera). ze dne 12/3/2001). 
"Značky, které jsou úspěšné, jsou ty, které mají silné přesvědčení a originální nápady. 
Jsou to ty, které mají energii změnit svět a které mohou lidi přemýšlet." (Young & Rubicam)
Používáním tohoto webu souhlasíte s analýzou návštěvnosti pomocí souborů cookies.Cookies a podmínky užívání